Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over diverse onderwerpen. Om het overzicht te bewaren, zijn deze onderverdeeld op onderwerp. Klik op het onderwerp, om de veelgestelde vragen en antwoorden te tonen.

Account

Is het verplicht om een account aan te maken?
Bij ons is het niet verplicht een account aan te maken. Het aanmaken van een account heeft wel een aantal voordelen:
- Eenvoudig een bestelling herhalen;
- U hoeft alleen in te loggen en niet meer al uw gegevens in te vullen;
- Meerdere factuur- en afleveradressen opslaan.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik bij de inlogpagina op ‘wachtwoord vergeten?’. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord via e-mail.

Algemeen

Kan ik een offerte aanvragen?
Ja dat kan. Wij verzoeken u een e-mail te sturen naar info@alertshop.nl

Wat zijn de contactgegevens van Alertshop?
Contactinformatie is hier te vinden: https://alertshop.nl/contacts/

Wat zijn de openingstijden?
U kunt 24 uur per dag, 7 dagen per week bij ons bestellen. Telefonisch zijn wij iedere werkdag bereikbaar tussen 9:00 uur en 17:00 uur.

Kan ik een catalogus aanvragen?
Alertshop verspreidt sinds 2005 geen catalogussen meer. Door deze kosten te besparen kunnen wij u scherpe prijzen bieden!

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?
Wanneer wij een actie hebben met een kortingscode komt er bij het afronden van de bestelling een veld waar u deze in kunt vullen.

Kan ik als particulier bestellen?
Ook als particulier kunt u bij ons bestellen!

Krijg ik garantie?
U krijgt bij Alertshop altijd minimaal 12 maanden garantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat men er in redelijkheid van mag verwachten.

Bestelling

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt eenvoudig online een bestelling plaatsen. Voor uitgebreide uitleg zie: https://alertshop.nl/hoe-kan-ik-een-bestelling-plaatsen/.

Indien u of uw bedrijf gebruikt maakt van inkooporders of bestelbonnen en dergelijke formats, kunt u deze e-mailen naar info@alertshop.nl. U ontvangt zo spoedig mogelijk een bevestiging.

Hoe weet ik mijn orderstatus?
Zodra de order van status verandert ontvangt u een update per mail.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u uw bestelling wilt wijzigen of annuleren, verzoeken wij u ons een mail te sturen naar info@alertshop.nl of even te bellen naar 0493-312386.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja dat kan. Bij het afronden van uw bestelling staat automatisch ‘verzenden naar hetzelfde adres’ aangevinkt. Als u dit vinkje weg haalt kunt u een ander adres invullen waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Bel of mail ons even, dan zullen wij zo snel mogelijk achterhalen waar uw bestelling blijft.

Mijn artikel is kapot gegaan na 30 dagen, wat kan ik hier aan doen?
U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier, telefoon (0493-312386) of via de mail (info@alertshop.nl).

Betaling

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Wij hebben de volgende betaalmethoden:
-iDeal
-Mastercard
-Visa
-Overboeking
-MisterCash
-PayPal
-Betalen op rekening (alleen voor bedrijven)

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bij ieder product is een levertijd aangegeven op de productpagina (meestal 2-3 werkdagen). Dit is een indicatie van de levertijd als deze op voorraad is. In uitzonderlijke gevallen zijn producten niet op voorraad en kan de levertijd langer zijn. Als dit het geval is krijgt u van ons bericht daarover.

Wat zijn de leverkosten?

Voor Nederland.

De standaard verzendkosten voor NL zijn € 15,00 ex. BTW. 

Vanaf een orderbedrag vanaf € 100,- ex. BTW zijn de leveringskosten slechts € 10,- ex. BTW

Bij een bestelling vanaf € 225,- ex. BTW is de levering gratis. 

Voor België.

De standaard verzendkosten voor BE zijn € 22,50 ex. BTW.

Verzendwijze

Alertshop.nl werkt met verschillende vervoerders zoals GLS, DPD & TNT. De vervoerders bezorgen alleen op werkdagen (maandag t/m vrijdag). Indien u een zware of grote bestelling heeft, dient u zelf thuis te zijn om de goederen aan te nemen. Indien u niet altijd aanwezig kan zijn, is het verstandig om een alternatief aflever adres aan ons door te geven. Het komt namelijk regelmatig voor dat de vervoerder per vrachtwagen uw bestelling komt brengen en niet met een lokale transporteur.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja dat kan. Bij het afronden van uw bestelling staat automatisch ‘verzenden naar hetzelfde adres’ aangevinkt. Als u dit vinkje weg haalt kunt u een ander adres invullen waar u uw bestelling bezorgd wilt hebben.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?
Bel of mail ons even, dan zullen wij zo snel mogelijk achterhalen waar uw bestelling blijft.

Kan ik op een postadres of afhaalpunt laten bezorgen?
Dit is helaas niet mogelijk, omdat het vaak om grote pakketten gaat. Het is wel mogelijk om uw bestelling bij ons af te halen aan de industrieweg 19a in Deurne (Noord-Brabant).

Is het mogelijk een andere afleverdatum te kiezen?
Als u een andere afleverdatum wilt kiezen, kunt u dat bij het afronden van uw bestelling aangeven in het veld met opmerkingen. Ook kunt u ons een mail sturen of even bellen.

Kan ik een bestelling in het buitenland laten bezorgen?
Een online bestelling bezorgen wij in Nederland en België. Op aanvraag kunnen wij uw bestelling ook in andere landen laten bezorgen.

Product

Hoe kan ik een product retourneren?
Zonder extra kosten krijgt u alle geleverde artikelen 14 dagen op zicht. Voldoet een artikel niet aan uw verwachtingen, dan kunt u deze, mits onbeschadigd en in originele verpakking indien redelijkerwijs mogelijk, retourneren naar ons. Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Voor meer informatie zie: https://alertshop.nl/herroepingsrecht/

Wat is de prijshantering?
Alle prijzen op onze website worden zowel excl. BTW als incl. BTW weergegeven. Prijswijzigingen voorbehouden.

Waar kan ik terecht voor vragen of advies over een product?
U kunt ons altijd bellen of mailen voor vragen of advies over een product.